Det känns som om jag inte har skrivit här på ett tag nu, så det är väl kanske dags att ta och skriva någonting.

Jag har ju gjort en massa den här veckan. Eller, det där lät ju som om jag nästan har gjort överdrivet mycket, men så är det inte. Men jaja skitsamma hur det lät. Jag har iallafall upptäckt att jag klarar av att fixa i ordning mig och så innan skolan om jag har minst 45minuter på mig. Det kan bli lite stressigt men det funkar iallafall, det fick jag reda på nu i veckan. Hela jävla veckan har jag vart helt slut på morgonen, är faktisk förvånad att jag aldrig sov över någon dag. För jag var så grymt trött, tror jag aldrig har vart så trött någongång. Så nu ska det bli skönt med helg så man kan sova ut igen. Imorgon blir det iallafall så. För då ska alla här hemma bort, bort till örebro och kika på någon utställning som Linda har lite grejor på. Ajustja förresten! Igår så var vi på folkan med skolan 19-22. Hade ju dansträning i tisdags på idrotten.  Foxtrott & bugg eller vad det nu var så då skulle man liksom dansa det där hade dom tänkt. Men inte kom man ihåg hur man skulle dansa. Nej här körde man på sin egna stil och dansa bara på. Tro det eller ej, men jag som var så fast bestämd att jag inte skulle dansa, dansade ändå. Hahah. Det var faktiskt rätt så kul ändå. Sen så blev det lite såndär "vanlig musik" också, så då kom det ju upp fler och dansade också. Så gårdagen var rätt kul ändå, även om man inte trodde att den skulle bli det. 

FYFAN. jag hatar det här jävla vädret som är ute nu. Man blir så deprimerad & trött av det. Man vill bara spy på det. Nu skulle man vart utomlands, då hade man kommit undan det här jävla april vädret. Brrr. Ena sekudnen är det vart & soligt och då kan man gå i shorts. Andra sekunden snöar det ute och är skitkallt och man måste nästan ha vinterjacka på sig. Ysch! Jag hatar april. 

Ajustja.. GRATTIS i efterskott Lundman! hihi.

lots of kisses and hugs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback