En liten blogg om nästan ingenting.

Varför ska det jämt finnas det rubrik på en blogg? Varje gång är det lika svårt att komma på någonting. Man sitter och funderar på det sen ger man upp och börjar skriva själva bloggen och hoppas på att man ska ha kommit på en rubrik när man har skrivit klart. Men oftast brukar det sluta med någon tråkig rubrik, som typ, Söndag, Hej, eller också en liten bit ifrån en låt som inte har någonting att göra med innehållet i bloggen eller också nått sånt där helt onödigt litet grejs. bah, jag är så pissoff på rubriker.

Jag vet inte alls vad jag håller på med längre, eller vad jag håller på med? Snarare vad folket runt omkring mig håller på med. Ni gör mig så förrvirrade ibland. Det har börjat hända mycket saker nu den sista tiden. Både bra & dåliga, och endel saker som jag inte vet alls i vilken kategori jag ska placera det i. (fan, det här kommer ju inte att leda någonstans. Fast är det meningen då? Näe det är det kanske inte. Det är nog bara nått som ska få ett att fundera ett tag. Fundera och försöka komma på vad jag menar, det är nog det jag försöker med. Tror jag.. )
 
Det är en sak jag inte kan förstå..  Hur går det till när någon tar sig in i hjärtat och stannar där, utan en egentlig anledning? Jag nog har hittat någonting som jag inte kommer att släppa taget om, som jag aldrig vill släppa taget om. Det är nått speciellt med dig. Vad vet jag inte, men någonting är det. 
(Nu får ni ännu en grej att fundera över ett tag)

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback