Godkväll allt folk

Igår så var jag ju iväg till Hudiksvall och kollade på skolan jag har sökt till. Det var kanon där! Funderar på om jag ska ta och gå där.. för det var riktigt mysigt. Elevhemmet där man fick bo var ju ett gammal hotell, så rummen och så var jättefräscha. Något litet, men mycket större behöver man nog inte. Sen köket & sällskapsrummet hade dom nyss gjort om så det var också jättesnyggt.

Men det finns flera saker som får mig att fundera en massa. Undra hur det blir om jag flyttar dit.. ? Hinner jag träffa mina vännner då? Jag är ju borta under veckorna och kommer hem över helgen. Det är ju annat om man går här i Bollnäs då hinner man ju träffa folket i skolan och så. Men samtidigt så skulle det vara grymt skönt att börja på nått nytt ställe, träffa nytt folk, få vara lite för sig själv eller ja klara sig på egen hand. Jag har så GRYMT många tankar i huvudet så allt bara snurrar runt för mig. Men det jag har kommit fram till är att jag ska ta bort några val som jag har valt.. Det är media i Uppsala & media i Gävle. John Bauer, media i Gävle alltså. Det var en skitsnygg skola men folket som gick där verkade lite underliga och arbetssättet dom hade där blev jag inte så lockad av.. 

Men, en glad nyhet är iallafall att jag fick Mvg på min musik uppsatts!
Det lönade sig visst att lägga ner så mycket jobb som jag gjorde på det. Jag är suuuuperglad! :)

PÅ TORSDAG ÄR DET HÖNAN AGDA!
/ #161 SANDISTROMPAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback