Om jag flyttar, så får ni komma och hälsa på!

Idag så var jag till Hudiksvall en sväng och kikade på vart BromansGymnasiumet låg. Och sen åkte vi till Glada Hudik Skolan och kolla på vad som fanns runt omkring. Det som fanns där var väl typ, en bensin mack som hade lagts ner och hagar med en massa hästar i. Den närmaste affärn var ungefär 4km bort - ICA Kvantum. Så om man flyttar så är det väl där man får köpa maten skulle jag tro. Aja, fast det låg faktiskt en pizzeria 2,5km bort från skolan också. Så äre nån dag man inte pallar att fixa mat så är det bara att ta en liten promenad dit. haha

Till helgen ska jag kanske till fjällen en sväng också. Fast blir nog inge skidåkning då, utan då blir det nog bara att ligga och steka i solen. Ska dit och hälsa på lite folk som har hyrt en stuga där :)  Troooor att stugan låg i Björnriket om jag inte minns fel.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback