Ont från topp till tå ;)

Mina lockar som mamma gjorde på mig igår, sitter fortfarande i. Fast det är väl kanske inte så konstigt. jag hade ju mint 100kg hårspray i håret. Det blev faktiskt riktigt snyggt, men det tog som sagt ett tag at göra det på mig.

Aja, igår så åkte jag hem till Malin vid nio, och då hade hon inte gjort i ordning sig än. Så då fixade hon sig i ordning och så sen så ställde jag mig och lockade håret på henne när klockan ar tio över tio, och det var då vi hade sagt till dom andra att vi skulle stå där utan för tranan. Så det ringde folk från alla håll. Endel hade inte kommit iväg andra hade stått ute och frysit och en hade suttit i en bil och väntat i 20minuter. Så jag och Malin fick skynda oss. Så vi kom väl dit när klockan var halv elva tror jag?

Och precis när vi hade kommit in så träffade jag på Robin :) Tyvärr skulle han precis gå när jag kom så jag hann inte prata så mycket med han.. Såg han när han skulle hämta sin jacka och gå. Han kollade på mig sen så gick han bara förbi utan att säga nått. Så jag trodde att han tänkte skita i mig så jag vände mig om. Sen så känner jag att det är någon som knackar mig på axeln och så var det han.  "- men, det var ju du ju!"

Sen så träffade jag på annat trevligt folk också :) & Nathalie och Malin var det fart på igår kan jag då säga er, dom dansade non-stop! haha. Själv så dansade man lite då & då. Det var ingen bra musik där så det blev inte så mycket dansande. Men det kanske var bra att det inte blev så mycket dansande för jag har asont i kroppen idag. Speciellt höger låret gör jätteont. Men sånt får man väl ta, jag hade iallafall det skoj igår!

NU är det påsklov också!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback