Grattis sebbe!

GRATTIS, igen! Varit hos sebbe hela långa kvällen idag. trevlit trelvigt. Sitter i hans tröja nu, för min försvann på nått konstigt vis. lite sådär stor, men mysig ändå. mahah.

Imorgon har jag faktikst inte en blekaste vad jag ska hitta på.. alla börjar ju i skolan.. Alla förutom jag! haha fan vad jag glänser med det där. Men jag kan ju säga, det är det då fan värt! ootrooligt skönt att ge alla en såndär kaxig liten min samtidigt när man säger att man har längre lov och sen höra på alla bortförklaringar eller suckar. Men, jag flyttar upp till hudiksvall på måndag, och sen på tisdag börjar jag. sen är jag där i några dagar, sen åker jag hemåt igen.

Fast jag har många dagar kvar innan dess! Många dagar som förmodligen bara kommer kännas som några timmar i slut ändan.. det brukar bli så. Men innan jag ska flytta och ha mig, ska jag med sebbe på lyskvällen? Mellan lördag & söndag, om jag fattade det rätt.

nej ousch nu blev jag sådär läskigt hungrig igen. Kanske är dags att käka nått? Det var ett tagsen nu om jag tänker efter.. Japp. MAT NU!

lots of love   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback