Hudiksvall nästa..

Imorgon flyttar jag, så då blir det att ställa klockan på, tidigt, ska ner på stan och fixa lite grejer som jag ska ha med mig. Sen hem igen, packa. Sen får jag se om jag hinner iväg en sväng till Torsberg och hälsa på lite folk som jag inte har träffat på evigheter! Eller också åker jag ner efter att alla har slutat och träffar dom på stan. Vi får se hur det blir iallafall!


Har vart med Sebbe nu ihelgen, mysigt. Också har jag hunnit med att träffa Malin nu ikväll. Tänkte ifall om jag inte skulle hinna träffa henne imorgon innan jag åker. Så jag och Malin satt och snackade lite skit, sen så mittupp iallt så började vi på att gråta för att jag skulle flytta imorn. Sen började vi på att skratta och ha oss. Knasknas.

Som sagt flyttar imorn, kommer hem på fredag & åker upp igen på söndag kväll eller måndag morgon.. Så från och med nu, är helgerna tillägnad åt mina närmaste, och jag hoppas ni vet vilka ni är.  <3 Kan bli lite tajt med tid till er andra, sorry babes ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback