Shopping shopping!

Har gjort av med ca 2000kr nu på två dagar, och egentligen förstår jag inte på vad jag har gjort av med dom på.. köpte jeans & en tröja i lördags i valbo och sen nu idag var jag till gävle med maria och köpte 2tröjor + lite smått tjaffs. Men ändå, hur kan pengarna gå så fort bort? Usch. Det är hemskt när sånt inträffar en ^^ Men samtidigt har jag ju köpt saker som jag behöver.. så det spelar kanske inte så stor roll om dom försvann. Haha. Det ända som jag inte köpte, var skor. Det får mamma betala åt mig ;]

Imorgon fyller älskligen år också, så då ska jag hem till honom och gratta han. Han blir riktigt stor, 16år! Sjäv fyller man år om några månader, vilket låter rätt länge, men det är det inte ändå. Dagarna går fort, för fort. Sebbe och jag har ju vart tillsammans i en vecka imorgon. Hihi ;} Vad mysigt.

Nej nu ska jag pallra mig, ska nog kika om det är nått bra på tv.. eller noT.


Älskar dig sebbe. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback