Tada!

Fan nu är jag i en sån där period igen, där jag inte skriver nått. Uff på mig, jag vet hur tråkigt det är när inte någon skriver någonting. Visst det behöver inte vara nått vättigt bara det är någonting liksom!
Men tada, nu var en uppdaterad blogg fixad!

Får väll passa på att säga gott nytt år, för jag tror jag inte kommer skriva någonting mer innan nyår.

Mina nyårs löften är ;
- Inte äta på mcdonlads.
(bara då när det verkligen kniper, dvs om man är på stan.)
- Inte käka så mycket godis och sånt tjaffs.
(har faktiskt bara ätit en liten chokladbit och druckit ett glas julmust nu under julen, har inte heller ätit nå chips!)
- Spara pengar.
(har märkt att det är rätt bra att ha ibland, om inte annat är det mycket roligare. haha)
.. Och kanske viktigaste
- Hålla nyårslöfterna.

(får se hur länge jag klarar det.. )


GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback