Bandy ikväll

Igår kväll så åkte jag till Malin. Satt och kollade lite på Aragon, (?) rätt bra film..
förutom att jag inte riktigt förstod vad som hände eftersom Malin hade börjat kolla på den innan jag hade kommit dit. Men av det jag såg, så verkade den bra. Sen så satt vi och kollade på nån annan film också som hennes lillebror hade valt. ;]  

Och imorse så kom Frida också. (Eller, morse & morse. Klockan var väl runt 12.
Men för mig & Malin så var det morgon)
så vi satt och degade inne på Malins rum ett tag, sen så ringde mamma och då skulle hon komma och hämta mig. Så nu sitter jag här hemma igen.

Och ikväll så blir det bandy med Frida. Kommer förmodligen bli den sista matchen, för bollnäs kommer förlora tror jag.. och många andra..

hahaha . förresten, jag lyckades och göra världens vurpa när jag precis skulle hoppa in i bilen.
Så just nu så har jag ont i min svanskota & min höger hand. Det var bara tur att ingen såg. Eller?

Puss sötungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback