Måndags morgon och klockan är 09:45

Ondskullsfull, har ni hört det ordet någon gång?
Haha. Låg och tänkte på vad jag hade skrviti i bloggen igår, så låg jag och tänkte på det ordet. Att det lät ganska knepigt & fult. Det visade sig vara att det var lika knepigt & fult som jag tyckte. Det ordet finns ju inte ens, eller gör det?

Jaja. Idag ska jag ner på stan och fixa pass, så önska mig lycka till!
Skriver nog lite mer senare ikväll någon gång. Hare bra så länge!



Hemma igen. Allt gick bra med passet förutom att min namnteckning blev lite kluddrig. Men vafan, det är bara ett pass. Var in på Jc också, och kollade på byxor som jag kanske ska köpa sen när jag får pengar, osen så var jag in på Lindex och köpte lite underkläder..

Och vet ni då?
Jag blev 75kr rikare idag också. Jag vann på en trisslott! 
Tyvärr kommer pengarna hamna direkt i mammas plånbok.
Eller? (a)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback