Sportlov

Ja, det var ju ett tag sen jag skrev här nu igen. Jag börjar nästan på att fundera på om det egentligen är någon idé för mig att ha den här sidan kvar? Det är värt att funderas på.

Jag har så enormt tråkigt så det är inte sant.  Sitter här och gäspar för mig själv, en lördagskväll. Jag måste fan ta och hitta på någonting i veckan, annars kommer jag att fastna på datastolen i resten av mitt liv. (kanske inte stämmer helt & hållet. men nästan så) ska höra med Malin om hon vill hitta på någonting med mig kanske, och sen ska jag nog åka lite skidor. Bolle eller Järvsö? Det får vi se sen.

Love is in the air  ♥



1991-02-24
Idag så skulle Veronica fyllt 16år.
Igår var det 3år sedan hon gick bort, känns fortfarande lika konstigt att tänka på att man aldrig kommer att träffa henne mer. Och jag, som var med Veronica i princip varje dag, (förutom då när hon var för sjuk för att träffa någon och låg på sjukhus.) känner att det känns som om jag bara har drömt allting. det är så overkligt, det går inte att beskriva hur det känns att mista sin bästa vän som jämt gjorde en massa bus med.


Ann-christin, hennes mamma, brukar komma hit lite då och då och hälsa på oss.
Då får man ibland en känsla av att Veronica finns här ändå.
Jag ärså van att om annchristin var här, då var veronica här. 



 
Rip, Veronica
Känslan av allting är helt obeskrivlig.
Jag och många andra saknar dig.
R.i.p
2002-02-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback