Dagens Outfit.

 DAGENS OUTFIT 
Pyjamasbyxor med hjärtan på och en stooor mysig tröja.
yeah. känns som om jag nyss har klivit upp ur sängen, vilket jag inte har gjort för en gång skull.

*surrsurr*
klockan 09:01:57, precis, så vaknade jag.
Fick ett sms av mitt lilla energipaket, eller min lilla morronpigga vän, Malin.
" Gote morgen! haaha. Sovit gott, my little prinsess? ;) "

Jag svarade på det, sen somnade jag om, vaknade igen, svarade igen, sen somnade jag om igen. Och vaknade igen vid 12 tiden, gick ner satte mig är och kollade om filmen hade laddat klart, vilket den hade gjort! tyvärr gick det inte att bränna den. Jävlafijådöödätgthralvatttavfarvfrygrttajjtktiit.

t a k e c a r e   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback