You can stand under my umbrella. Ella ella eh eh eh!

Blev lite ändringar igår kväll för mig och Malin. Hade tänkt att åka ner på Crusingen här nere på stan men det blev istället  Persmässan.

Var ju dit i fredags och kikade på när Danny spelade med Maria. åh, fyfan vad härligt det var! haha. Efter spelningen så gick vi in på discot och dansade lite. Så ser jag en kille som kommer in och är jättelik han. Och vet ni? Det var han också. Så jag trippade fram lite diskret till honom och fick en kram sen stod jag där och dansade med han & hans kompisar till livvakter. Woho. Rätt fränt. Sen efter några minuter så såg allt fler och fler att han stod där och dansade så det blev allt trångare och trångare. Tillslut var jag som fast klistrad på Dannys skinnjacka. Jag stog mitt i gröten, med både galna tjejer dom ville komma så nära han som möjligt, hans livvakter, Jonah från idol, nån körsångare, och Danny och inte nog med det, ur högtalarna kom Rihanna - Umbrella. Det blev ett härligt gung!
Så vad kan man säga?
Bättre plats kunde man ju inte få.

image47image48


Sen så var jag ju som sagt dit igår också, fast med Malin. Och då var Markus Fagervall där och spelade. Kom precis i tid till Everything Changes, så vi stod där och lyssnade. Sen när det var slut så gick vi och dansa och sjöng. Är alldeles hes & slut nu. Träffade på Denise där med, fast jag såg henne där i fredags också, men då hade jag inte tid att heja på henne eftersom danny var där och dansade också. haha (a)

image46image49

Så här roligt har jag inte haft på länge!
Pysspysspysspysspysspysspyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback