Back home again..

Nu är man hemma i Sverige igen efter en veckas semester i Tunisien med familjen och några grannar. Har haft det kanon, både solen och värmen fanns! Fick många minnen med sig därifrån, många fina. Minnen som man förmodligen aldrig kommer att glömma.

När jag var där kändes det som om jag levde i någon slags dröm, allt var för bra för att vara sant.
Jag har hittat mitt paradis på jorden. Jag saknar allting,  jättemycket.  Att få känna värmen utav solen och sanden mellan tårna, jag skulle göra allt för det just nu. Det helt var underbart! Folket dessutom var också trevliga, endel mer än andra & endel mycket mer än andra. Araben som kunde svenska och hans son var nog en av dom trevligaste jag har träffat där..


image33
"- You can have 6000camels and one ferrari for her!" 
"- Den passar bra, du är inte tjock! Den passa bra!"
"- ...do you promise me that you will come back?"

image35 image37
"- I'm like chocolate and you are like...cheese! "
"- no dish, ni cicken, no dish, no chicken.. "
"Drink like a camel!"


image36
"- Allright Madame?"
"- Okey?"
"- Finish?"

Lots of love to tunisia!
♥                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback