Hello Friends!

http://www.snabbstart.com/film/ea2eafac07

Man kan faktiskt lära sig någonting av det där klippet. Som tillexempel att en sigarett tar ifrån en männsiksa 5mintuer av ens liv och att det andra mest kända ordet i hela världen är Coca Cola? Jaja, jag tyckte iallafall att det där klippet var rätt fränt.

För iövrigt så var alla nior till Stockholm igår på trevligheter, Gröna Lund! Äntligen! Jag har inte vart där på evigheter, skönt att känna det där suget i magen när man sitter i berg&dalbarnan igen. Haha. Kom väl hem ifrån stockholm någon gång vid 3 i natt så då var det bara att slänga i sig lite käk sen sova. Tyvärr sov man inte så länge förrens man märkte att man låg under ett duntäcke och hållde på dö av värmeslag. Så det var bara att kliva upp igen och leta efter ett svalare täcke, vilket jag gjorde, så jag kunde lätt somna om sen igen.

Och på måndag börjar jag sommarjobba, känns lite tråkigt eftersom nu är det så fint väder, och jag kanske bara får vara inne? Eller jag vet inte.. Vi får väl se hur det blir!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback