Look at you saving the world on your own

Yes it's true. You can save the world on you're own.


Äntligen slut på mina extremt jobbiga 2 veckor på Karlslund, och när jag säger extremt så ligger det lite ironi i det också. Det var rättare sagt rätt skönt att vara där ändå om man tänker efter, jag behövde ju inte precis stressa när jag var där iallafall. Det är ju huvusaken. Sen det där att jag inte hade så mycket att göra.. ja, det kan vi hoppa över. Jag har iallafall slutat med sommarjobbet nu och går och väntar på pengar. Mina älskade 4000kr (+ lite till för semesterersättningen)

Ajustja, föriövrigt så var jag till Gävle idag med Malin & Frida. Åkte dit vid 9 tiden så vi kom fram lagomt till alla affärer hade öppnat. Kan ju säga att dagens inköp var rätt bra. En jacka och en klänning, sen lite smått tjafs som jag inte orkar rabbla upp. Gjorde iallafall av med uppåt 1000kr idag. Men det gott folk, var inte min lön, utan det var pengarna jag fick av mormor & mamma! Så det var ju rätt bra. Förresten jag får ju inte glömma att jag köpte skor idag också.. När pappa kom och hämtade mig på station så svängde vi in på crispin där jag köpte ett par skor, eller skor och skor, tofflor.

image40Och imorgon ska jag ner på stan igen och köpa mina älskade sixtyseven skor. Jag hittade dom äntligen igen på crispin idag! Så redan imorgon kommer lite av min lön att försvinna. Skorna kostade 950kr, eller något åt det hållet. Fast iofs. det kanske är någon rea eller så på dom nu eftersom dom har funnits hela våren? Vore ju rätt bra om det var det ju.. men.. det spelar ingen roll vad dom kostar för jag kommer ju inte att ångra att jag köpte dom.. they are loveli!

Nog om prat. Nu ska jag kika om det är någonting bra på tvn!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback