Sommarjobb i två veckor till!

Ja, som sagt har jag börjat sommarjobba nu. Fast jag vet inte direkt om man kan kalla det jag gör att jobba, den mesta delen sitter jag bara. Finns inte så mycket jag kan göra. Dom flesta som är där är ju uppåt 90 så dom har ju inte precis så mycket för sig mer än att sova & äta.

Jag har lovat mig själv att jag aldrig ska ha sommarjobb på ett ålderdomshem nå mer. Jag måste ha mer saker att göra, jag håller ju förfan på att krypa ur skinnet när jag sitter där och bara kollar. Tror jag aldrig skulle klaga på att man skulle ha ett lugn jobb, men nu var det för lugnt. Det händer ingenting alls! Det ända dramatiska är väl att en sked eller en gaffel rammlar ner på golvet. Och det säger ju sig självt, det händer inte alls nå mycket där uppe.

Timmarna går supersegt. Det är nästan som om tiden stannar när man är där. Sen imorgon ska jag nog jobba en timme extra så jag slipper jobba på midsommarafton. Så isåfall har jag bara 9dagar kvar utav sommarjobbet. Sen så har jag lite cash att göra av med om man säger så, närmare bestämt 4000kr för ingenting! Eller jo. För att sitta och kolla ut på en massa bilar som åker fram & tillbaka utanför fönstret. YEAH

Sommarpuss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback