"-Favoriserar elever i klassen. Det var så barnsligt att läsa det!"

Man kan fråga sig vad en lärare gör på en skola. Om hon inte kan ta kritik!?
Jag är så jävla förbannad. Om man inte kan ta kritik, vad i hela helvete gör man på en skola med massa elever då? Det bara bubblar i hela mig.

"-Favoriserar elever i klassen. Det var så barnsligt att läsa det!"
Det var hon som var barnslig! Lär dig ta kritik, och kom tillbaka sen, då går allt bra ska du se.

Fröken prefekt!
Säg oss varför du aldrig ser oss då men jämt ser dom?!
Jag tror jag aldrig i hela mitt liv har vart så jävla förbannad på en lärare som jag är just nu.
Och sen, varför skiver man "Kritik" på utvärderingen, om man inte tå att ta det? Det är sjukt
Så tack så hemskt mycket. Bara för man skriver vad man tycker & tänker. så blir ens hela dag bli förstörd.
Tack vare henne kommer min illska ut på er alla andra också. 

<3
.. ett ynglikgt.
förlåt till
dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback