Gävle


Ja vad ska man säga om dagen?
Var till gävle och kollade på folkhögskolan där. Trodde till en början att vi bara skulle gå runt där och kolla hur det såg ut och kanske sitta med på någon lektion. Men icke sa nicke. Det gjorde vi inte. Vi fick ligga & kolla på stjärnor i ett tält, blåsa såpbubblor, knäppa kort med någon konstig grej och ja.. vi fick göra lite av allting. Riktigt härlig dag blev det iallafall. För efter vi hade vart på skolan så fick vi egen fritid. Och självklart så åkte alla in till Gävle och åt & shoppade och så.

Jag köpte faktiskt lite grejor idag. En t-shirt, linne, örhängen och duschkräm.
mahah :} jag är kär i örhängerna jag köpte.  fiskben örhängen & döskall örhängen.
- Kan det bli bättre? Nej knappast. Sen är jag rätt kär i t-shirten jag köpte också för den delen. 


image13            image14
        Jag.. en aning biff. Kanske?             .. Attans! Magg är fortfarande biffigare.        
 
;)           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback