Goddag!

.. och hallå där!

Satt och kikade runt på lite aftonbladet.se nyss lite grann.
Och det jag kom fram av det var att tyskar kan inte vara rikigt friska.
Det var en tjej och en kille som kanske var, ja i 20-25år åldern och hade skaffat sig barn och så, visst det låter ju inge fel med det? Men hör här : Dom var syskon också. haha,  riktig "Syskon-kärlek". Uffauffa. Men man ska väl inte klaga på dom. Dom sköter sitt & jag sköter mitt. Men jag säger bara, det var sjukt att läsa det.

Jaja imorgon kanske vi får våra klasströjor också. Om alla betalar de vill säga. Vilket jag inte tror..
Men då är det väl bara att vänta ett antal veckor igen på dom där förbaskade tröjorna.
Och inte gör det någonting förr oss? nejnej, absoluut inte -. -  

Och föriövrigt så gick det bra för både mig & Malin idag på engelskan.. och justja, jag hade ju spanska prov idag också. Och som vanligt så kommer jag garanterat få omprov, och det är jag inte överraskad över. Jag kanske har klarat 2 prov sen resten av alla dom proven som vi har haft har jag haft omprov på. Fast visst, lite duktig borde jag då vara..  eftersom Mina har gett mig ett Godkänt iallafall. fast om jag ska vara ärlig, så vet jag inte varför hon har satt ett G på mig, jag kan ju inte ett dugg. Det ända jag har lärt mig på dom här tre åren är ; några verb och hur man böjer dom, och sen att hälsa och så. Jag är så otroligt stolt över min insatts i spanskan. Men det är bara att inse.
Spanska är ingenting för mig, och kommer aldrig bli någonting för mig. 


http://www.youtube.com/watch?v=PWifWgScf64
Ha det bäst sötnosar.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback