Lättnad

Jag är smått nyfiken på vilka det är som läser min blogg här... för varje dag så är det 3stycken läsare härifrån blogg.se som läser,och sen så är det några andra som inte är medlem här på blogg som läser den också. Men dom har jag nog lite koll på tror jag.. eller kanske inte helt. Menmen.. eftersom blogg.se är så dåligt, så ser man inte vilka det är.. Lite synd tycker jag, men aja. det förblir väll en gåta.. (för ett tag?)

Fick tillbaka våra spanska prov idag också. Jag kan ju säga att det gick förvånadsvärt bra för mig den här gången. Jag fick G- och G-, det är ett stooort steg för mig. haha. 35poäng av 100, bättre kan det inte bli ;)
Jag knäckte grabbarna stort den här gången ;)

Nu ska jag käka, sen ska jag ner på stan en sväng och sen åka och hämta min film.
AJUSTJA FAN! Det blir nog Hönan Agda för mig. Volleyboll. Ska försöka ragga ihop så jag får ihop några stycken. Än så länge har jag fått med Malin, Magg och kanske Anders & Johan. skojskoj :D
Puss sötnöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback