Sol, sol, sol och ännu mera sol!

Jaani. Idag var det nationella i engelska - uppsatts. Kändes som om det gick rätt bra, det var iallafall kul att skriva. Idéerna bara strömmade. Skönt att man inte fick helt idé torka som man annars brukar få när man skriver en uppsatts på svenska. Håll tummarna för mig nu att det gick bra för mig på det där!

Och vet ni då? Jag har suttit ute i solen nu i 5dagar och mer kommer det säkert att bli om vädret håller i sig. (vilket jag inte tror) tror inte att jag har fått så mycket färg på mig men..  skönt har det iallafall vart!

Ny klocka har man köpt också, den gammla jag har hade ju börjat tappa färgen lite så den såg inte så fin ut längre. (Den som jag köpte nu var en av dom "annorlunda" klockorna. Det var liksom inte ett band som det brukar vara, utan det var flera stycken.) Stod och valde mellan svart & vit, och jag som oftast brukar ha beslutsångest, hade det helt plötsligt inte. Den svarta var nästan helt självklart! Så nu sitter man här med en ny tickande grej på armen.

Örhängena jag köpte i fredags när jag var till Gävle, gick sönder imorse. Mina fina fiskben :(
Det ända som var bra med det är att då är jag tvungen att åka till valbo eller gävle, för jag köpte dom på Glitter och det finns ju inte här i Bollnäs! MIWHIHI. Så lite tur där ändå. Men iofs. jag har ju inga pengar kvar heller.. jag är ju skylldig mamma en massa. Det var en aning synd. Men jag har ju mitt presentkort på Ikea kvar, skulle behöva en ny blomma eller nått till rummet. Just nu så har jag lånat systers paraplyblomma, men jag kanske ska ta och köpa mig en egen nu när jag har presentkort där? (Förresten så är inte hennes paraplyblomma så fin längre. tror att hon har slarvat med att vattna den eller nått.. fast jag kanske inte ska säga så mycket själv jag heller. Jag är ju inte så mycket bättre på att vattna min blommor.. fast mina blommor ser iallafall finare ut än hennes. Det är nog säkert bara för att dom är mina, eller vad tror ni?)

image19image21

PUSSSSSSSSSSS på alla sötnötar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback