Sommarjobb!

Idag fick jag ett kuvert ifrån kommunen om att jag har fick sommarjobb. Karlslund, (och för er som inte vet så är det ålderdomshem.) Visst alla säger att "nej där skulle jag aldrig vilja vara.. fyfan, torka arslen på gammlingar" haha om man är så dum och tror att en praktikant ska få göra det, då vet jag inte vad.. Haha. Jag tror det kommer bli rätt slappt med det jobbet.  Det är ju liksom bara att hålla gammlingar sällskap. Se glad ut och var trevlig, sen så går nog allt som på räs skulle jag tror. Dom begär nog inte så mycket mer. Först när jag läste lappen trodde jag att jag det stog att jag skulle vara på badplatsen på karlslund, men det var det ju inte som tur var! Hade aldrig kunnat palla att gå runt där i stekheta solen och plocka skräp och vettefan allt.

Nästa vecka är det påsklov som gäller då. Jag får se vad som händer då, inget planer än iallafall. Men det blir nog kanske någon film kväll eller något sådant någon kväll med vännerna tror jag :)

Det finns ett jävla puttefnask som går i 7:an som går mig ritkitgt på nerverna. Eller, hon går inte bara mig på nervena det är flera som håller med mig.Så tyff du är lille vän! Jag är trött på personer som tror dom är någonting, och speciellt kaxiga småsjuor. Tack och lov att man slipper dom där i några år nu snart. Skolan kommer att bli kaos nu när 9:orna slutar. Vettefan allt som har hänt sen åttorna började på skolan. Det har vart misshandlingar och en massa skadegörelser.. Så som sagt, det kommer bli kaos sen.

På tisdag så ska jag iallafall upp till Hudiksvall och kolla på skolan som jag har sökt till. Det var någon snubbe som ringde till mig igår och frågade om jag skulle komma och om jag hade anmält mig - vilket jag inte hade gjort, men nu så är det fixat! Jag måste bara påpeka en sak. Han som ringde och pratade med mig igår, han lät väldigt trevlig.. det lät som om han var rätt söt :}  ( hur man nu än kan höra det.. ? ) haha

Nämen nu ska jag nog kila ska käka sen så blire att kolla på film om jag hittar någon bra att kolla på.
Pussilipuss soetungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback