Take a look at my clothes, all black

Kom nyss hem från skolan, sista lektionen som vanligt på tisdagar var idrott. Trampets ( hah där hållde jag på att skriva trampolin också, men icke sa nicke. Det var trampets!) Gick väl skapligt bra. Sen så hade vi Volleyboll i slutet av lektionen. Behöver ju träna lite inför Hönan Agda som är innom kort. Det är väl ungefär nästa torsdag om jag har fattat det rätt.  Tack & lov, äntligen lite spel för oss som verkligen vill spela.

Just nu på lektionerna så tar 9:3a allt med största koncentration och gör bra ifrån sig.
Medans en del andra i min klass inte gör ett piss. Bara står där, och typ, ja.. nästan förstör för oss andra som verkligen vill spela.  Står där och när bollen kommer till dom står dom bara kvar och rör inte en fena, då kan man lika gärna skita i idrott om det ska vara så. Ah. Sånt där blir jag tokig på. Om man inte vill spela så kan man väl lika gärna sitta kvar på bänken istället för att sumpa för andra!? Sånt där kan gå mig på nerverna.

Visst endel kanske inte kan spela osv.  Men vadå.. man måste väl lära sig isåfall? Och inte lär man sig någonting om man bara står?  Jaja.

Jag och mamma har slagit vad om vem som kommer få brunast ben nu när vi åker till tunisien och sen under sommar. Och just nu är det jag som leder det kan jag säga er. Och nu hade jag faktiskt tänkt att göra mitt försprång ännu längre, för jag ska nämligen lägga mig ute på altanen och steka en stund.  Och vet ni då? Det är lite mindre än en månad kvar till's jag åker bort från allting! mwihih. rätt lycklig :]

Good Charlotte - All Black
Take a look at my life, all black, take a look at my clothes, all black
Like Johnny Cash, all black, like the Rolling Stones wanna paint it black
Like The night that we met, all black, like The colour of your dress, all black
Like The seats in my Cadillac, I used to see red now just all black.
Jag har upptäckt att Good Charlotte's nya skiva är rätt bra. Tro det eller ej.. :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback