Halloween.

Var och tände ljus idag på kyrkogården åt morfar, farfar och Veronica. Jag tror jag aldrig kommer fatta riktigt allt som hände med Veronica, det är knappt så jag fattar det nu. Det är så overkligt så det går inte ens att beskriva. Saknaden är enorm.

1991/02/09
2004/02/32
        ♥

Pratade med en kille för någon dag sen, och han sa en massa att han inte orkade mer för att han hade varit med om en massa tidigare osv. Han sa ju verkligen det till rätt person. Jag skulle aldrig klara av att gå och tänka på vad som har hänt tidigare för mig, hade jag förmodligen inte suttit här just nu.

Fick hör av mamma för någon vecka sen att Veronicas mamma hade varit iväg till någon som kan prata med andar, och då hade hon berättat om mig. Att veronica var med mig hela tiden, och att jag inte hade lyssnat på henne men att jag hade börjat gjort det nu.  Jag vet inte riktigt om jag kan tro på såna där saker, men ibland kan det faktiskt kännas som om det är någon som är med mig. Alltingen är det bara inbillning eller också, så är det Veronica.

I bilen hem från kyrkogården, satt jag och fundera på hur det hade varit om hon var i livet nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback