.

Herregud vad veckorna går snabbt nu.  Allting bara svischar förbi som en tornardo, typ, nästan.

Var på tranan igår med Erika & Malin, och jag träffade massa folk! Trevlans. Åkte dit vid 11 och kom hem någongång vid halv 2 tror jag att det var. Nästa gång blir det Gfesten har jag bestämt, tror jag.. Eller, det beror ju på vad det är för folk som ska på tranan.. Så som det var igår, så var det skitskoj. Så det kan nog bli svårt.

Men iallafall, är själv hemma nu hela helgen för att mamma & pappa åkte till Åland. Så jag har ingenaning om vad jag ska hitta på.. Förmodligen sova grymt mycket. Känner mig rätt trött sen gårdagen. Och imorgon åker jag ju som sagt tillbaka upp till hudik. Kommer förmodligen att få gå ner till station eller hemköp imorgon när jag ska med bussen. eller också om jag kanske får skjuts av någon. Man kan ju alltid hoppas. Men nu ska jag nog gå och duscha och sen ska jag äta lite tacos. Mummmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback