Varsegod allt folk, en uppdatering

Ja nu måste jag erkänna.
Nu var det längesen.

Under tiden jag inte har vart var så mycket här har jag hunnit med en massa, en massa tajfs som egentligen kanske inte räknas ens. Fast egentligen.. så har jag inte haft någonting att skriva heller... Så jag antar att det måste bli lite ändringar på det, någongång. :>

Nämen näe, jag har faktiskt bestämt mig nu att jag ska klippa mig på höstlovet, då när jag är hemma hela veckan & har tid dessutom. Har ingenaning om hur jag ska klippa mig, men förmodligen blir det att jag klipper topparna och klipper upp håret lite grann så jag får lite volym. Sen får vi väl se om jag drar till med någon färgning eller så också. Det visar sig.

"- Ooh ett litet kryp!"
Att något så grymt tråkigt kan bli så kul. :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback