För mig finns du i varje liten vrå, tanke och andetag.

Kom nyss hem från tranan.  Var ju på insparken med frida & malin, skojsigt. Träffade på folk som jag inte har sett på hur länge som helst. Så ja, det var ju som sagt skoj.

Förresten, kom hem från lägret idag med. Var ju iväg på läger med alla 1or på skolan nu i veckan som har vart. Åkte på onsdags morgon med buss ifrån skolan till Ora, vilket ligger långt in i skogen någonstans.. vilket betydde att om man skulle göra sina behöv, fick man göra det utomhus eller på dass. Vilket inte uppskattades av alla. Haha, nej nog  om det. Det var iallafall rätt skoj. Hade team-övningar och så. Sen på kvällen umgicks vi som låg i tältet med varann. Det var nog det roligaste faktiskt..  Jag hade sån sjuk humor så det va fan inte klookt! typ som att jag känd mig som om jag var  vakumpaketerad. Fast det var inte bara jag, alla dom som var där inne. som var vakna hade skön humor. Men som sagt vi kom hem idag, lökiga och svettiga som bara den. Så det första man gjorde var att hoppa in i duschen sen leta efter nyckeln. Vilket visades senare att den hade suttit i dörren under hela tiden jag hade duschat, och jag hade inte stängt badrumsdörren heller, så jag kunde ju ha fått besök. Men som tur var fick jag inte det.

Sen var det bara att åka hem till Bollnäs igen. Vilket medförde en massa konstiga känslor.

Jag vet inte vad jag ska göra eller vad jag ska säga men, fan.Jag älskar verkligen dig. Tyvärr lkan man inte tvinga någon att älska en tillbaka, jag vet. Men jag är rent ut sagt, helt jävla galen i Dig. et är sjukt. Jag vet inte varför, men endel saker kan man bara inte förklara.. och Du är en av dom.

För mig finns du i varje liten vrå, tanke och andetag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback