Im surving this for sure.

Har suttit och nött photoshop nu i några timmar, känns som om jag har gjort alla dom roliga tutorials. Skittråkigt så därför fick jag använda mig av bilder jag själv har, och typ, ja göra det jag redan kan. Jag kände iallafall att jag var tvungen till att hitta på någonting nu för nu var det länge sen igen. Ska även scanna in en bild som jag ritade för hur längesen och färglägga den och greja i illustration hade jag tänkt. Men just nu är jag bara så himla less på photoshop som hänger sig stup i kvarten.  Så därför blev det en liten paus ifrån det nu en stund.

jag kan även nämna att det är erika som står för fotandet
på den här bilden och jag står för redigeringen.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback