Ny design.

Fick för mig att göra om designen lite, den förra kändes så konstig på nått sätt. Färgerna stämde inte alls med varandra, så jag blev mycket nöjdare med det här. Lite enformigt med svart/vit kanske, men det får duga för stunden.  Säg vad ni tycker?

Sitter och funderar på om jag kanske ska inskaffa mig en ny mobil? Men vet bara inte vilken. Fast att min mobil som jag har nu är helt slut, tejpad och allt, så vill jag ända ha den för jag kan med den så bra. Haha, så jag måste rikgit slita mig ifrån den tror jag om jag ska köpa en ny. Det ska iallafall bli en svart, det har jag bestämt mig för. Här är två som jag har funderat på länge. Det lutar mest år den till höger.  Vi får se vad det blir!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback