Övningskörning.

Jag känner mig riktigt stolt nu faktisk! Jag och pappa tog för första gången en tur med bilen idag och det gick hur bra som helst. Kan både gasa, bromsa, koppla, växla blinka och ja allt det där som gör att bilen rör sig helt enkelt. Känns lite roligt med tanken på att jag snart fyller 18 och börjar övningsköra bara nån månad innan jag fyller. haha, men jag har bestämt att jag tar nog körkortet lite senare än när jag fyller, så det blir nog till våren. För jag känner inte heller att jag är i så stort behov att skaffa mig det så snabbt som möjligt eftersom jag varken har någon bil, än. Men hur som helst så var det jätteskoj, DESSUTOM fick jag knappt nå motorstopp. Så därför kan jag stolt säga :

Dagens klapp på huvet går till underbara mig!
 
nu sitter jag bara och väntar på att Mathias ska komma så att jag kan vara lite sådär små mallig för han också för att det gick så bra. Det första han sa när jag ringde var "har du krockat.. ?" haha, vilken pojkspoling. Jag slår vad om att han inte ens kunde få bilen att rulla då när han övningskörde. Haha. Imorgon blir det avfärd till Gävle igen för min del!

Kommentarer
Postat av: Erika

WOOOOOOOOOOOOW, du är riktigt duktig, stjärnan min. hör av dig för tusan så jag vet hur det blir på tisdag. (:

2008-12-28 @ 18:28:30
Postat av: Malin

Ja, du skulle ha sett! :D

Jag ringer dig imorgon! <3

2008-12-28 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback