Sjukt sjuk.

Jag har lyckas dragit på mig en förkyldning och jag fullkomligt hatar att bli förkyld, inatt var det riktigt hemskt att sova. Sov hemma hos Mathias och jag låg bara och vred & vände på mig, så till sist gick jag upp och tog ett glas vatten och en Avledon, sen blev det lugnt i några timmar igen. Sen vaknade vi runt elva- tolv. Då blev det att äta frukost, hoppa in i duschen och sen iväg på A&H, Jysk, Elgiganten och Rusta. Mest bara för att ha någonting att göra men även kolla om man kanske hittade någonting roligt.

och nu ihelgen är man alldeles själv hemma också dessutom, jätteskönt. Mamma & pappa är och åker Ålandsbåt. Så ikväll ska jag bara vara hemma, ta det lugnt och försöka kyrera mig. Var ju tänkt att jag skulle med Mathias imorgon till Valbo, men jag vet inte hur jag ska göra om jag känner mig som jag gör nu. Jag blev ju helt utmattad av att bara gå i några affärer här hemma idag så. Så vi får se. Men nu ska jag ta mig lite mjölk & en lussebulle och sätta mig fram för tvn kanske Mathias kommer hit och gör mig sällskap snart också om jag har tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback