Lusse lelle, lusse lelle, elva nätter före jul!

Jag tror jag aldrig har sovit så dåligt som jag gjorde inatt hemma hos Mathias. Imorse när jag vaknade så kändes det som om jag knappt hade fått en blund på hela natten men ändå kunde jag inte ligga kvar i sängen och sova en stund till eftersom det var en traktor som var och tog bort snön som hade kommit under natten och det lät som om hela huser skulle ramla sönder vilken sekund som helst. Så jag gick upp och Mathias låg kvar och märkte varken av att jag klev upp eller utav oväsenet utanför fönstret. Så jag satte mig i soffan och började zappa runt på tvn och snabbt insåg jag att det inte var ett dugg på tvn som man kunde kolla på, så bättre än ingenting, blev det att jag kollade en timme på längdskidor.

Haha, det är en jäkligt mysko sport. Den är både tråkig & rolig. Men jag vet inte vad som gör den rolig, för det ända dom gör är ju att åka skidor upp & ner för lite backar sen ser man tider och skit nere till höger i skärmen. Men jag antar att jag är lättroad, det är nog det som det ligger i.

Idol-finalen var ju igår också. Och var det någon som la märke till Alice & Laila's halsband igår på idol? Det var störtskönt. Massa dödskallar och kors hit&dit. Supersnyggt, haha. Och ja, Kevin vann. Helt rätt. Ett år i Sverige och blir Idol 2008, det är ju helt sjukt. Han kunde ju knappt förstå juryn vad dom sa första gången han träffade på dom på Auditon. Han är helt klart en värdig vinnare.  :D

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen en snabbsväng sen sova förmodligen. Ska åka ner till Gävle imorgon och fira min syster, som vi egentligen skulle gjort idag men det blev inte av föratt hon skulle hitta på någonting annat eller hur det nu var? 

FÖRRESTEN,
jag fick min efterlängtade Max-mat igår, det var hur gott som helst. :D

Kommentarer
Postat av: erika

När hade du tänkt att komma tillbaka till skolan då, lathög?

2008-12-14 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback