Julrea.

Var ner på julrean idag dels föratt jag skulle byta ett par örhängen men sen också för att kika vad det var som fanns på rean. Och för min del blev det ett par skor, trosor, två ljuslyktor, grejer till scrapbooking, hårspännen med nån pärla och strumpor. Tänkte köpa ett par knästrumpor också, men det blev som bortglömt i julrean. Så det får bli någon annan dag. Här är iallafall mina nya älsklingar!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

- absolut. <3



imorgon kommer nog förmodligen Erika hit, eller ja vi ska hämta henne nere på station och sen ska vi åka ner till gävle för att gå och kika om det kanske finns nå roligt som man kanske hittar. Var väldigt längesen jag och Erika hittade på någonting utanför skolan, så det kommer säkert att bli skoj. Dessutom var det länge sen jag såg henne nu också med tanken på jullov osv. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback