.

Allt är glömt, jag tänker inte tänka tillbaka på det förflutna nu. Det kommer bara att förstöra, så därför går jag vidare med huvudet högt och låtsar som om ingenting någonsin har inträffat vilket det egentligen har. Men det är nog bäst för både dig & mig.

Helgen har vart både upp och ner, flipp & flopp, och ja allt vad man nu säger.
Det var ju som sagt tänkt att jag och Erika skulle in på Gfesten i fredags efter förfesten hemma hos fobba, martin & ekenberg, men det kom endel hinder. Booortsett från allt det, var allting helt okej tyckte jag. Träffade på en massa trevligt folk från Ljusdal. Mycket trevligt folk. ;>

Maahaa ;>  Mina tankar sitter på helt fel håll för det här nu känner jag. Alldeles för glad & sprallig för sånt här nu!
Plus att jag är trött som ett jagvetintevad tack vare simon, ekenberg & fobba som låg och snarkade i kapp hela jäkla morgonen och jag som har sådär supersvårt att sova om det är någonting som låter runt omkring mig. Ett tag trodde jag faktiskt att simon inte mådde så bra för han låg och snarkade så högt. :o sen blev det tyst ett bra tag, men sen så börjades det igen. Så då var nog allt lugnt. Somnade någongång runt halv 6 tiden, sen sedan klev jag upp vid 9. Så tre timmars sömn, det visade sig, eller trodde jag. När jag vaknade så var jag super pigg och glad och inte en gnytta bakfull heller.  Jag var helt överlycklig. Men nu blir det att vila upp sig i några veckor, sen så är det fullrulle igen ska ni se!


Vet ni förresten? Om bara en vecka fyller jag år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback