910209

Imorgon små barn, så fyller jag år! Skulle vart gulligt om ni grattade mig eller så då.
Paketen blev öppnade idag eftersom mamma, pappa och allt släkt ifrån Hällbo ska ner till Gävle som också fyller år imorgon. :< någon som snor mig födelsedag bara sådär, nej det tycker vi inte om. Jag tycker inte heller om födelsedagar längre, dom är inte lika roliga. Alltid alltid, platta kuvert. Och det är ju då kan man ju absolut inte veta vad som ligger i dom heller :o pengar/presentkort, såklart. Det börjar bli föör självklart. Men visst, det är roligt men ändå. Det är inte lika roligt längre, pengar får man ändå.  "Pengar får man ändå." Lät som om man vore världens bortskämdaste unge. roligt.

Du fastnade direkt.


Nej nu ska jag och min verkligen "älskade" förkyldning gå och sova.
Godnatt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback