Gävle.

Idag?
Sov som en stock hemma hos Mathias tills pappa ringde och väckte och frågade mig om jag skulle med till gävle, vilket jag gjorde. Åktee först ut till min syster och lämnade lite grejer inklusive hennes två marsvin som vi har haft hemma hos oss nu i en veckas tid. Sen åkte vi in till stan och parkerade och gick iväg till någon western resturang. Riktigt mumsig mat måste jag säg att det var. Sen blev det att traska runt på stan/torget kolla lite på uppträdanden, caracola & BWO och vet ni vem som var programledare för allt då? Jo, Ulrika Bejier, röstcoachen från skolan. Sjöng gjorde hon med. Sen så hittade jag en sjal också som jag köpte. (!)  och vet ni då? den var inte svart. (!!) den var grå med silver räbder i, jättefin.

imorgon
så ska vi ta båten ut på woxsjön, till kaptensön. Bada & sola hela dagen + highlander in mat!
Dvs en massa små turkrätter, mumsmums.

NU
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback