Tråkigt.

Hualigen så tråkigt som jag  har just nu, har jag inte haft på bra länge! Alla jobbar också, eller är borta, så jag kan inte hitta på någonting. Och inte funkar tvn heller, eller jo ettan, tvåan och fyran, men det är ju ingenting där och kolla på. Och sen är det inte nå fint väder ute nu heller. Och ännu tråkigare är att det kanske inte blir nått av att åka utomlands.
Mamma, som vanligt, sa "du får åka sen när du tjänar egna pengar då kan du åka med dina kompisar. "
hon har väl sagt sådär i bra många år? Och ändå, har vi åkt någonstans..
Det ända året jag kommer på att vi inte har åkt utomlands det är när jag gick i sjuan eller åttan? 
Och sen någon gång då när jag gick i femman-sexan? Förra året var vi till Tunisien & året därpå var vi i Bulgarien.
Och då sa hon likadant före också, "du får ut & åka sen med dina kompisar" men ändå har det blivit att vi åkt?
Det gillar jag.

Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback