Kalla mig dåligdåligdålig.

Jag är både en dålig människa och en dålig skrivare.
Det sista kan jag ju hålla med om, men det första?
Strunt samma.

Det ska bli ändringar med att blogga igen nu! Säger jag nu iallafall, jag vill bli bättre. "Bara jag vill kan jag."
men saken är nog att jag tänker att det inte är till någon nytta, men jo det är det, på något konstigt vis så känns det inte lättare men det känns liksom lite bra. Man blir lite piggare. Eller nått. Och om jag tänker efter så varje gång jag har skrivit nått nu dom senaste gångerna har det liksom varit om saker jag är glad eller ledsen för, och endel grejer som jag skriver om, förstår ni inte ett smack om.
Men jag antar att det är det som är så skönt, att man kan skriva vad som helst bara för att få ur sig lite men att ni ändå inte behöver få reda på vad det är.

Gud vad jag låter konstig.
men vet ni, jag är rätt konstig också.

Vafan.

Och gud vad det här blev en massa tomprat. ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback