Den 27 maj 2008.

Känns som om det var ett bra tag sen jag skrev här nu, vilket det också var. 17mars var senaste inlägget.
Men jag har liksom inte haft någonting att skriva så det är därför det helt enkelt inte har blivit av.. sen hade jag nästan glömt att jag ägde en blogg också.

Men ändringar ska komma.
nu till sommarn blir det lugnare
med allting så då hinner man.

Läste för iövrigt mina nyårslöften som jag hade skrvit upp vid nyår. Och jag kan säga att jag har skött mig ganska så bra med det jag lovade. För pengar har jag och jag åt faktiskt inte godis på jättelänge, tills påsklovet. Då vi fick godisägg utav skolan, så det kändes bara dumt att inte äta. Men om jag inte hade ätit då, kan jag säga er att jag hade säkert hållt mig ett tag till. Och det där med att äta på Mc donalds, det hållde jag ännu längre, tills för två veckor sen, en fredag, då jag och Erika gjorde en fuling och åkte ner på stan och åt sen åkte hem.
Var faktiskt inte lika gott som jag trodde att det skulle vara, blev bara mest äckligt mätt.

För övrigt är jag så grymttrött på allting nu. Skoltrött, trött på fok och ja, trött överhuvudtaget.
Och sliten som bara den är jag också, som ni kanske har sett/märkt. ?
Ska bli skönt som fasen med sommarlov nu snart så man slipper med allt folk runt omkring en.
inget illa menat, men jag är en sån som måste vara för mig själv ibland och bara ta det lugnt.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback