Bussigt.

Jag har egentligen ingenaning om vart jag ska börja men, det får väl bli på bussen påväg hem ifrån Hudik igår.  Ja, ni såg rätt, jag åkte buss hem! Tog nämligen sjuhusbussen vilket jag hade många tankar och funderingar om som tillexempel att jag skulle få sitta själv i bussen med en massa folk från sjukhuset som riktigt luktade sjuka eller att jag skulle få sitta brevid en liten tant hela vägen hem som berättade om sin barndom eller också helt enkelt att jag skulle dö på resan hem.

Men faktisk gick det hur bra som helst. Kom hem en timme tidigare än vanliga fall då när jag åker tåg till söderhamn och sen buss vidare till Bollnäs, knappt nå folk, jättetyst och skönt på bussen, slapp sitta ute och frysa arsle av mig OCH jag fick godis! Riktigt bussigt.

och idag har jag sovit bort halva dagen känns det som, men det är jag värd för det var hur länge som helst jag gjorde det nu och jag har jobbat som en gris ett braa tag nu.
 


http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=109424
Samla poäng och få gratis kläder ifrån H&M, JC och Gina Tricot.
bli medlem du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback