.

Har nyss kollat klart på en av Tim Burton's filmer, The Nightmare Before Christmas. Riktigt mysig film. 
Han har ju även gjort Edward Sissorhands och Corpse Bride också två helt otroliga filmer. Man kan inte förstå vart allting kommer ifrån. Han har en helt egenstil. Lika så det levande slottet och Totoro av Hayao Miyazaki.
Om man nu skulle fråga vad mina vänner tycker om dom filmerna, skulle jag tro att dom inte alls tycker det är någonting speciellt eller inte alls tycker om dom överhuvudtaget. Men jag gillar lite annorlunda filmer, jag vet inte varför. men jag har bara fastnat för det. Nog om det.

Var ner på stan idag för att köpa lite pälor till Lindas julklapp, och vart går man om man ska ha pärlor? Jo, sax&tyger. Det finns ju hur mycket pälor där som helst. Så jag om ut där ifrån med en massa fina pälor, men priset det skippar vi.
Men nu ska jag ta och åka hem till Mathias, till hans nya lägenhet. :D

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback