Jag har nog sett bland det löjligast, onödigaste.

Folk som skär sig i armarna och till&med går ihop i "grupper" och gör det tillsammans. Eftersom det hör till "stilen" eller hur man nu ska uttrycka det. Man får man ut av att skära sig i armen? Ett snitt med ett rakblad och du mister bara blod, det är inte till någon nytta alls.

Om det nu är någon som tycker att jag har fel, rätta mig då
Men jag anser att det är bara sjukt gjort att ens förstöra ens kropp på ett sånt sätt, det är rikitgt retande och motbjudande, Tecken på uppmärksamhet även, eftersom folk skär sig på armen/handleden när hela kroppen finns till? Om man mår så dåligt, varför visa det för andra? Varför ha det just på handleden när du kan ta kroppsdelar som nästan aldrig syns? Jag tycker det inte alls låter logiskt med det överhuvud taget att förstöra sin kropp överhuvudtaget. Men om, gör det så andra slipper se.



"... Det hjälper inte, ni får bara en massa fula ärr."
http://emattsson.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback