Kalender.

Är det inte rätt smart att göra en kalender/almenacka till folk i juklapp?
Jag har iallafall kommit underfun med att det är mycket roligare att ge någonting som man själv har gjort och har nytta ac än att få någonting som man kanske annars inte får någon nytta utav och sen inget personligt. Till en början var det tänkt att jag skulle göra den själv, men hörde sen efter om min syster också ville vara med på ett hörn eftersom hon också håller på med bilder osv. Så nu är det bara för mig att göra klar mallen, skicka den till henne, hon lägger in sina bilder och sen skickar hon tillbaka den till mig så att jag kan skriva ut den.  Just nu är det tänkt att vi ska göra tre stycken,. två som ser ut som bilden nere och sen en som ser lite annorlunda ut . Och jag tror faktiskt att det kan bli rätt så bra om slutresultatet stämmer med min bild i huvudet.

Såhär ser den ut änså länge iallafall :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback