Lussekatt.

Idag blev det att baka lussekatter med mormor, gick helt kanon förutom att både hon och jag lyckades bränna pekfingret på en varm plåt. Men jag antar att det bara hör till bakning. Dom blev iallafall jättegoda, så imorgon ska jag ta med mig nån påse till hudik som jag kan sitta och mumsa på i veckan. Mjölk och lussebullar är det bästa som någonsin har skapas av människan och sen höjer det julstämmingen.


Var tänkt att jag och pappa skulle ut och övningsköra också, men det blev inte av. Det är alldeles för mörkt nu och jag är helt slut och trött så det få bli nästa helg, även om jag har sagt det nu i snart 3veckors tid. Men nu lovar jag mig själv, för mig eget bästa att jag ska köra nästa helg! Dessutom har jag vittnen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback