Helgen.

Nu är jag verkligen hur trött som helst, känns som om det har varit full rulle hela helgen. okejdå, fredags då tog jag faktiskt det ganska så lugnt. Men igår och idag har bara flygit iväg. Igår skulle jag som sagt "julstäda" lite, (vilket inte blev av) ,åka ner på stan (som jag gjorde) och sen hjälpa Mathias, som jag gjorde på sätt och vis.  Jag var inte med att flytta över grejerna från gamla lägenheten till den nya, men jag hjälpte honom att packa upp och greja. Kändes som tiden bara flög förbi där, vi kanske började någon gång vid åtta? Och blev klar runt halv tolv- tolv? Det var rikgtitg roligt tyckte jag, men han som hade gjort det där ungefär hela dagen var skapligt less på det. Men jag kan säga att dom få sakerna han har fått upp än sålänge så är det mysigt, så det kommer förmodligen bli jättebra det där när allting är klart.

Och idag, vaknade jag hos Mathias, åt frukost vid ett frukostbord! Hör&höpna. Tror både han & jag tyckte det var rätt mysigt att sitta och äta frukost i lugn och ro vid ett riktigt köksbord och inte ett litet tvbord. Jag tyckte det iallafall. Sen började vi rota lite i lådor men blev bara mest rotande, sen gick vi över till gamla längenheten och städade det sista och seeeeeen åkte jag hem för att jag skulle med till Ulla & urban, föratt vi skulle fria Urban som fyllde år för ett tag sen och sen mormor som fyller år nu på Tisdag. Grattisgrattis. Tänkte att jag skulle kolla uppe i Hudik nu imorgon kanske om jag hittar någon fin liten present till henne som jag kan ge henne på Onsdag när jag kommer hem.

Förresten, pepparkaksgubben till Noah
är fortfarande lika söt, om inte mer!
Här har vi
PEPPE!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback