Gwen Stefani.

Idag har det varit en sån där dag så man helst av allt vill vara själv i hela världen. Slippa vara social & trevlig, haha. Det låter ju hemskt att jag säger så, men jag är en sån som behöver vara för mig själv ibland, jag gillar det dessutom.S¨jag har suttit och jobbat med Illustrator hela dagen idag, mums på det. Gwen Stefani blev mitt offer den här gången, fast hon fick svart hår istället för blondt, för det såg mycket snyggare ut. Klandra mig inte nu för att det är ojämnt, hennes öra är inte klart,  osv, det är första gången jag ritar av någon sådär. Men Det vore ju roligt att höra vad ni tyckte. :) 

Annars idag så har jag handlat lite julklappar, var så grymt skönt att vara lalla runt i min egna lilla takt. Hittade julklappar åt Min syster och Noah, & Noahs julklapp var supersöt, en pepparkaksgubbegosdjur, haha! Den var så söt så jag nästan skulle kunna behålla den själv. Men icke, den ska till Noah.  

Imorgon åker jag hem till Bollnäs igen. Och Mathias flyttar ju nu ihelgen också så det blir nog att man hjälper till och bär några flyttlådor. Annars ska jag nog ner på stan. På Åhléns & Teamsportia/Intersport. Ska kolla på mer julklappar både till mig själv och till andra. Här är bilden jag gjorde tidigare idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback