Valbo.

Blev en sväng till Valbo igår med Mathias,  var ute efter att köpa ett par vinter skor & smålådor från ikea  men kom hem med en tröja från wear it och ett påslakan ifrån ikea som jag ska ha upp till hudiksvall hade jag tänkt, för det som jag har nu där uppe är inge skönt alls så då passade jag på att köpa ett nytt nu när jag ändå var på ikea. Och ja, jag hittade faktiskt ett par skor som jag verkligen ville ha, men så fanns det bara storlek 35 & 36 kvar så det sket sig ganska så rejält. Jag ska minst ha 38. Och det verkar som om dom är slut på dom andra DinSko affärerna också. Grymt synd. Så jag får gå runt i mina tennis skor ett tag till. haha! här är iallafall skorna som jag kollade på och sen det som jag köpte.



För i övrigt så åker jag upp till hudiksvall igen förresten,
har absolut ingen lust alls med det idag känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback