Den kreative, klokeordväljaren.

Det är tydligen jag i ett nötskal.

Vi hade ledarskap idag och pratade om roller  i klassen osv så skulle man sätta ut en roll på varje person i klassen och sig själv och vad man trodde att resten av klassen skulle sätta på en. Själv så skrev jag "den tyste" på min lapp och även på det som jag trodde dom andra skulle tycka om mig. Det dom kom fram till sen var att jag var tyst, men inte blyg utan jag är tyst mest bara för att jag inte har någonting att säga och när jag väl har någonting att säga så är det någonting som är värt att lyssna på, så det är där "klokeordväljaren" kommer in i bilden. Så jag är alltså inte blyg utav mig, utan bara tyst  enligt dom och det håller jag faktisk med om.  Sen det med "kreaktive" det kom in genom att dom tyckte jag gjorde fina arbeten inom det grafiska. Och faktiskt, om man får vara egoistisk tycker jag att jag gör bar ifrån mig,
eller rättare sagt,
jag hade inte kunnat göra någonting annat bättre än det!

Jag mår helt toppen bra idag.
Fick veta att jag ligger åt vg håller i samhälle också, vilket gjorde mig jätteglad & lättad!!
Jag har bestämt mig att jag ska jobba som sjutton det här året, hittills har det gått kanon bra. Förutom med matten, men om jag ska vara ärlig så skiter jag seriöst nästan i det. jag har aldrig haft lätt för det så varför ska jag ha det nu när matten är ännu svårare än den redan har varit förut? jag har ju inte ens kunnat hela gånger tabellen någon gång heller så och är jättedålig på huvudräkning. Så nej jag ska göra mitt sista matteprov imorgon sen får det vara nog. Matten & alla mattelärare som jag har haft har alltid gjort så jag har klankat ner på mig själv, alla år.  Så det ska bli skönt att slippa det och hålla på med det som jag är bra på istället.
Men som sagt,
jag ska jobba häcken av mig!
& det är det så fan mycket värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback